Bezorgservices

Als je een product in je winkelmandje doet, staat op de productpagina een verwachte levertijd vermeld. Zodra je een bestelling hebt geplaatst gaan we direct voor je aan de slag om de verwachte levertijd te kunnen halen.

Ga voor de actuele status van je bestelling naar de Mijn bestellingen pagina. Als je op een bestelling klikt, kun je zien waar je bestelling zich bevindt en in hoeveel pakketten de bestelling is verstuurd.

Zie je je bestelling niet staan in je account en heb je geen bestelbevestiging ontvangen via de mail? Dan is de bestelling niet goed doorgekomen en adviseren we je om opnieuw een bestelling te plaatsen.

Wordt je product bezorgd door een andere vervoerder dan DPD? Dan is de bestelling waarschijnlijk te groot of te zwaar en zal deze met een andere vervoerder geleverd worden. De vervoerder zal contact met je opnemen om de verdere afhandeling van de levering van je bestelling met je te regelen. Heb je 5 dagen na het plaatsen van je bestelling nog niets gehoord van een vervoerder? Neem dan contact met ons op.

Via de productpagina van een artikel kun je zien of je bestelling “Op afspraak” geleverd wordt:

Bestelling onder de €50,- €4,95
Bestelling boven de €50,- Gratis verzending
Grote en/of zware artikelen Zie productpagina van het artikel
Tuinmeubelen tot €500,- €59,95
Tuinmeubelen boven €500,- Gratis verzending

België €4,95 (gratis boven de €50,-)
Bulgarije €45,-
Denemarken €12,50
Duitsland €4,95 (gratis boven de €50,-)
Estland €39,95
Finland €39,95
Frankrijk €5,95
Hongarije €39,95
Ierland €45,-
Italië €17,95
Kroatië €45,-
Letland €45,-
Litouwen €49,95
Luxemburg €12,50
Nederland €4,95 (gratis boven de €50,-) 
Oostenrijk €8,95
Polen €19,95
Portugal €45,- (eilanden niet mogelijk)
Roemenië €45,-
Slovenië €45,-
Slowakije €45,-
Spanje €22,50 (eilanden niet mogelijk)
Tsjechië €35,-
Zweden €19,95

Let op: Grote en zware producten zoals tuinmeubelen en luifels verzenden wij alleen naar Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk. Voor deze producten worden ook extra verzendkosten gerekend.

Natuurlijk, tijdens het bestelproces heb je de mogelijkheid om een alternatief adres in te vullen, van bijvoorbeeld de camping waar je verblijft. Zorg wel dat je de juiste gegevens invult, dus bij “Bedrijfsnaam” de naam van het bedrijf of de camping waar je de bestelling geleverd wil hebben en bij voor- en achternaam de juiste naam.

Je kunt ook kiezen voor bezorging in een parcelshop (pakketpunt), dan kun je het pakket ophalen wanneer het jou uitkomt. Let op: je kunt alleen kiezen voor een afhaalpunt van DPD. Het handmatig invoeren van een afhaalpunt van een andere verzendpartij is niet mogelijk!

De meeste bestellingen worden geleverd met DPD. Grote en zware producten zoals tuinmeubelen, luifels of dakkoffers worden op afspraak geleverd door een andere vervoerder, in dat geval neemt de vervoerder contact met je op. Via de productpagina van een artikel kun je zien of je bestelling “Op afspraak” geleverd wordt:

De bezorging op de Waddeneilanden wordt door DPD gedaan. De bezorging kan langer duren dan 2 werkdagen. Voor de verzending naar de Waddeneilanden rekenen wij €9,95 verzendkosten.