Last-minute cadeau nodig? Kies een giftcard! 🎁 Bestel snel

Bestelling vertraagd of niet geleverd

Je kunt je bestelling volgen door in je account naar de Mijn bestellingen pagina te gaan. Daarnaast sturen we je per mail een bestelbevestiging en een verzendbevestiging. Vervolgens krijg je van de vervoerder een e-mail om je bestelling te kunnen volgen.

Het kan tot 24 uur duren voordat je de bestelling kan volgen via de vervoerder.

Je ontvangt een pakketnummer op het moment dat je pakket ons magazijn verlaat. Dit pakketnummer komt in een aparte e-mail van DPD. Heb je deze e-mail niet gekregen? Soms komen e-mails van ons in de spam terecht. Controleer daarom ook even je ongewenste e-mail, reclame en spam.

Heb je een product gekocht van een verkooppartner? Dan is het mogelijk dat ze met een andere bezorgdienst werken en dat het Track & Trace-proces anders werkt. Bij vragen kun je altijd via jouw account contact opnemen met de verkooppartner.

Heb je wel het pakketnummer ontvangen, maar kun je de bestelling niet volgen? Het duurt een tijdje voordat je pakket bij het DPD sorteercentrum is aangekomen. Kijk daarom na een paar uur of de volgende dag nog eens. Grote kans dat de bestelling dan al naar je onderweg is!

Heb je een product gekocht van een verkooppartner? Dan is het mogelijk dat ze met een andere bezorgdienst werken en dat het Track & Trace-proces anders werkt. Bij vragen kun je altijd via jouw account contact opnemen met de verkooppartner.

Dat is vervelend! Misschien is het pakketje bij de buren afgeleverd? Als dit niet zo is onderzoeken wij graag bij DPD waar je pakket is gebleven. Om het onderzoek op te kunnen starten willen we je vragen het Pakket niet ontvangen formulier in te vullen.

Na het plaatsen en betalen van je bestelling is het niet meer mogelijk om je adres te wijzigen. Wij beginnen namelijk al snel met het verwerken van je bestelling. Als je niet thuis bent, gaat je pakket alsnog naar een pakketshop of probeert DPD het de volgende dag nog een keer.

We houden je ook bij vertraging per e-mail op de hoogte van de status van jouw levering. Zelf kun je je bestelling met het trackingnummer dat je van DPD hebt gekregen volgen. Hier kun je zien waar je pakket is en of het misschien later aankomt dan gepland.

Dat is vervelend! Misschien is het pakketje bij de buren afgeleverd? Als dit niet zo is onderzoeken wij graag bij DPD waar je pakket is gebleven. Om het onderzoek op te kunnen starten willen we je vragen het Pakket niet ontvangen formulier in te vullen.


Het komt soms voor dat DPD het pakket niet kan bezorgen door een fout in het systeem. Er staat bijvoorbeeld een verkeerde naam of adres op. In zo’n geval wordt het pakket retour gestuurd naar ons. Neem in dit geval contact met ons op zodat wij het voor je uit kunnen zoeken.


Het komt soms voor dat DPD het pakket naar ons terugstuurt als blijkt dat er een fout in het systeem of de verzendinformatie zit. Dit kan een verkeerde naam zijn, een fout in het afleveradres of een systeemfout. Neem in dit geval contact met ons op zodat wij het voor je uit kunnen zoeken.